torek, 28. julij 2009

slikee : )

neko popoldne, sama doma & dougcajt : )
takrat se odpravim SLIKAT :D
in ene ratajo ene pa ne : )o
sej boste vidl :





mjaaaaau :* ta mi je še kr : )






ouk, ta je kr ena : )





haha, lol ja : D





haha : ) mal se je treba afnt ane : D





shema mi je KUL : )o





HELLO KITTY, kitty,kitty <3





pač >.<







takih slik mam uLLik, in čist
prečudovite so mi :3





pjahahah : )





SLIKA MESECA ?
ja, usaj zamene : )





ta mi je tui ful huda :ĐĐ





hah, bacause i LOVE this sport : ) ( L )






~MONIKA

1 komentar:

Saša Dickson pravi ...

wow, so hude! :O
majkemi, nism še vidla bolših sliiik. (joke) ^_^

"takih slik mam uLLik, in čist
prečudovite so mi :3" ---> te so tt men prečudovite. XDXD

ajde moni, želim ti še veliko amaterskih posnetkou. uživej. :D